background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak16.jpg);

Flödande idéer

Hejsan..nu har vi vart på biblioteket och lånat böcker..herregud..känns som om vi lånade hem hela biblan =)

Jag hittade den här fina boken med massa inspiration i..Tog lite bilder ur den..så får ni se själva..





Det började klia i fingrarna direkt när jag tittade i den..vill börja pyssla nu på en gång =)





VIlken rolig idé..att plantera på en fin gammal cykel.




Är inte träskorna bara för söta?











Har ploppat upp en massa idéer efter att jag tittat i boken..synd bara att jag inte har grejer till det.



En sån där ugn skulle jag vilja ha.



Och den matsalsgruppen är ju helt underbar ♥

Jag är så glad att jag ha funnit den här stilen..Man mår så bra =)

Ha en toppen dag

Kram Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0