background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak16.jpg);

Loppis

God kväll..

Jag längtar efter att gå på loppis...det var länge sen nu =(

I somras var jag till Mormors Lumpobod..men var inte nöjd med det besöket..det gav inte det jag ville..Tyckte att det var mycket mindre än på bilderna på hemsidan.

Jag var bara in i den delen..Tyckte att det var ganska dyrt för att vara en loppis..MEN...






Jag missade ju en del..och inte frågade jag heller =/

I den stora delen hade dom ju alla stora möbler..

Tänk vad fin den skulle vara om man målade den vit...



Håller på och letar efter ett skrivbord till Anton ( äldsta sonen)

Någon av dom skulle bli fin om man målade om..han vill ha svart..




Och en sån stol måste jag skaffa till våren..för att plantera blommor i..

Man tar bort sitsen och sätter fast lite hönsnät och mossa i botten..sen plantera nå fina blommor i..Som lobelia eller någon annan häng-blomma. Så fint vid entrén.





Titta!! En helt underbar bok..Jag älskar änglar..kan inte få nog av dom!!
Den här fina finns på Leilas Second hand i Enköping.




Har ännu en skatt att upptäcka..Loppisen ute i Grillby..som dagis fröken rekomenderade..Så jag måste åka dit inom kort..

Ha en underbar kväll.

Kram Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0