background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak16.jpg);

Man vet aldrig

Hittade gamla gardiner i skåpet..Använder dom aldrig..så jag sydde ett bebis täcke och kudde.

Klippte bort volangen som satt runt gardin längderna och sydde fast runt kudden och täcket.



Blivande kudde..med volang =)



Och sådär blev det:

Passar bra i en vagn eller i sängen.



Man vet aldrig när det kan behövas...Men jag gillar att sy..så det är kul att man kan återvinna saker =)

Ha en toppen dag..

Kram Nadja♥

Kommentarer
Postat av: Carola.W

awh vilka gulliga :)

2012-01-20 @ 09:16:11
URL: http://cwscraft.blogspot.com/
Postat av: Nettis

Va du är super duktig :-) kram

2012-01-20 @ 09:19:00
Postat av: Nettis

Va du är super duktig :-) kram

2012-01-20 @ 10:26:59
Postat av: Ellen

om du inte skulle bo så långt borta skulle du kunna få all min tyg som ligger här och skäpar. det är typ två banankartonger full. men men.... du är fruktansvärd duktig! jag ser att mer och mer unga mammor ta fram symaskinen och blir konstnärer. om det nu gäller barnkläder oder annat. dom är mer kreativa än tidigare unga mammor. lyftar hatten för er allihopa!

2012-01-20 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0