background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak16.jpg);

Romantiskt


God morgon.

Hoppas att du har sovit gott..Det har jag..för inatt så var det bara Dante som låg i våran säng..Danne hade lyft bort Bella efter att hon somnat. Så det blev så mycket mera plats..Annars är det så himla trångt när både Dante och Bella ligger i våran säng..och båda ska ligga klistrade mot mig..så jag får ligga på sidan hela natten utan att kunna vända på mig. Och Dante ligger på mage i sängen..sen kör han in sina fingrar under våra ryggar..och ibland när han har långa naglar så gör det jätte ont!!


Har googlat lite på romantisk inredning och hittade inspirerande bilder.

Bla dom här fina nycklarna:





Och ett helt underbart kök. Jag önskar att Enköpings hyresbostäder ska renovera våra gamla lägenheter..Skåpluckorna faller snart av..färgen har skalats av massor..Gamla golv som inte blir rena..tapeter som andra haft innan vi bodde här med en massa skruvhål m.m. Förstår inte hur dom tänker..så skulle dom själva aldrig bo.




Titta vilken fin fågelmatare =)



Hoppas att du får en underbar dag..Själv är jag förkyld och har feber..Anton med..han hade feber igår kväll..Typiskt nu när skolan snart ska börja..

Kram Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0