background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak16.jpg);

Tallrikshyllan växer

Har även fyllt på i min tallriks hylla som jag fick av min älskade syster och hennes dotter Nina..



Min fina ängel som jag också fick av min syster Jaana och Nina.



Nu kommer bröllopstiaran till användning =)



Och även Bellas..den gjorde jag själv till henne..sydde fast på en tjock ståltråd. Blommorna satt på en korg som jag hade..dom tog jag bort och sydde fast.





Ja det är vad jag har gjort idag..Nu ska jag gå och umgås med familjen och bara VILA..Får springa och snyta mig hela tiden!! Jätte jobbigt..

Ha en toppen kväll..

Kram Nadja



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0