background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak16.jpg);

Vintervitt...

Hejsan alla fina ♥

Fick lust att måla...så jag tog min lampa som jag har köpt på jotex..och målade om den =)





Min lilla hjälpreda Isabella..Hon vill alltid vara med när jag ska måla =)




Lite pilligt att måla..men det är fint när det är lite brunt kvar..





Så blev resultatet..Blir inte bättre bild med min dåliga kamera..men jag ska köpa en ny så småningom.




Suddig bild..men hoppas att det syns någorlunda hur det blev =/



Hoppas att din dag blir toppen..själv ska jag jobba ikväll..

men imorgon är jag ledig och då ska jag ta med mig barnen till biblioteket och låna lite nya böcker..Hoppas att dom inte tar så många böcker som förra gången..Det blev totalt 35 st!!!

Kram Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0